امروز : جمعه, ۲۳ مرداد , ۱۴۰۵
- خانم ها در دوران بارداری آب چغندر بنوشند!
- طب ایرانی درباره پروبیوتیکها چه میگوید؟ نکتههایی که شاید ندانید
- خودروسازی آلمان زیر تیغ تعدیل نیرو؛ چین چگونه صنعت خودرو اروپا را به چالش کشید؟
- فروش فوقالعاده سایپا آغاز شد؛ قیمت ۳ خودرو اعلام شد + جدول
- طلاق خاموش: نشانههایی که میگوید ازدواج شما به پایان رسیده!
- چرا مغز همیشه تصمیمهای یکسان میگیرد؟
- غلامحسین محمدی به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد
- تأمین ۱۸ هزار میلیارد تومان برای تسویه مطالبات مراکز درمانی
- نادیده گرفتن نیازهای شخصی؛ این ۲ زنگ خطر را جدی بگیرید
- سرطانی که فعالیت مغز را برای تقویت رشد خود میرباید!
- نحوه مصرف تخم شربتی برای رفع تشنگی و حفظ رطوبت بدن
- روش های تشخیص بارداری از روی چشم
- با این ۲ روش رایج در واقع دارید نیازهای شخصی خود را نادیده می گیرید!/ چگونه کوچکانگاری را متوقف و فضا را اشغال کنیم؟
- چگونه با لباس های مشکی شیک پوش شویم؟
- راز لطافت و سلامت پوست؛ چرا جنس روتختی به اندازه لباس زیر اهمیت دارد؟
- هوش مصنوعی به انتخاب بهترین جنین برای انتقال کمک میکند
- چطور جواب آزمایش خون را بخوانیم؟ راهنمای تشخیص موارد مهم و زمان مراجعه به پزشک
- سرمایهگذاری ۱۳۰ میلیون پوندی بریتانیا توام با جنگ سهمیه بنزین ایران
خوردن تنها یک تکه از این میوه عمرتان را طولانی می کند
مصرف روزانه فقط یک تکه از این میوه میتواند سالها به زندگی شما اضافه کند.
به گزارش بهداشت نیوز، بر اساس نتایج منتشرشده در سایت ارث، مصرف میوه آووکادو میتواند از یک سبک زندگی سالم حمایت کند.
ننایج تحقیقی پس از بررسی رویکردهای مختلف رژیم غذایی، به دلیل تمرکز آن بر پتانسیل مصرف روزانه آووکادو برای افزایش کیفیت کلی رژیم غذایی و تشویق الگوهای غذایی سالمتر مورد توجه قرار گرفت.
محققان اظهار کردند که افزودن این میوه به وعدههای غذایی ممکن است عادات تغذیهای را بدون تغییرات اساسی در آنچه افراد مصرف میکنند، بهبود بخشند. این نتایج در زمانی منتشر شده که بسیاری از افراد به دنبال راههایی برای بهبود سلامت خود از طریق تغییرات کوچک اما معنیدار هستند.
نتایج بررسی کنونی نشان داد که مصرف میوه آووکادو در رژیم غذایی میتواند تغییر معناداری در نتایج ایجاد کند. آووکادو، منبع مهم تغذیه است و هدف این بود که مشخص کنیم آیا مصرف منظم آن میتواند کیفیت رژیم غذایی را افزایش دهد یا خیر.
این میوه میتواند در جهت سلامت قلب، مدیریت دیابت و کنترل بیماریهای دیگر موثر باشد. آووکادو حاوی فیبر و چربیهای مفید است همچنین به دلیل چربیهای تک غیراشباعش شناخته شده است و ممکن است به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک کند.
وجود فیبر در این میوه، به حفظ جریان ثابت در سیستم گوارش کمک میکند و احتمالا مزیت اضافی برای سلامتی روزمره ایجاد خواهد کرد.
نتایج این تحقیق در نشریه Current Developments in Nutrition منتشر شد.
منبع: ایسنا
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

