امروز : سه شنبه, ۲۶ خرداد , ۱۴۰۵
- پیشکسوتان داروسازی تجلیل شدند
- خبر مهم برای خریداران خودرو / خودروهای شخصی از منطقه آزاد راهی تهران نمیشوند
- چرا خودروسازان بزرگ جهان در استراتژی برقیسازی تجدیدنظر کردند؟
- مشکلات چشمی میتواند علامت ام اس باشد
- «تیرزکتو»؛ نسل جدید درمانهای دیابت و مدیریت وزن در ایران
- احساس گناه چیست؟ بررسی کامل مفهوم، ریشهها، پیامدها و راههای مدیریت آن
- چند نکته و توصیه روانشناسی درباره نسل Z
- گره دارورسانی آنلاین باز میشود؟ مصوبه جدید برای تسهیل فعالیت سکوهای سلامت ابلاغ شد
- از خواص نقره چه می دانید ؟
- کشف سلاح و مواد مخدر در مرکز ترک اعتیاد ایذه
- اینفوگرافیک؛ ترانزیت ۸۴ هزارتن کالا از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
- آرایش چشم با ۵ مدل پرطرفدار
- خط و نشان آموزشوپرورش برای مدارس هیئتامنایی / دریافت پول و آزمون هنگام ثبتنام ممنوع شد
- خط و نشان آموزشوپرورش برای مدارس هیئتامنایی / دریافت پول و آزمون هنگام ثبتنام ممنوع شد
- اعزام هیئتی به چین و هند برای تامین مواد اولیه دارویی
- جهانپور: بازتوزیع داروهای خانگی فاجعه است
- ماجرای آتشسوزی در خط لوله گاز نوشهر چه بود؟
- ۲۰دانشگاه و موسسه ایران در فهرست برترینهای سایماگو؛ مقایسه با سال ۲۰۲۵
واکنش مدیر عامل پرسپولیس به خبر جذب لیموچی و یوسفی
پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبر جذب بازیکنان جوان از جمله لیموچی، یوسفی و ایری در فصل نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی که گفته می شود باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع کرده است و قصد دارد بازیکنان جوان لیگ از جمله مهدی لیموچی، دانیال ایری و آریا یوسفی را به خدمت بگیرد تا میانگین سنی تیمش را پایین بیاورد، اما این موضوع تکذیب شد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار کرد: ما در ۲ ماه گذشته با ۸ بازیکن آکادمی در رده های جوانان، امید و حتی نوجوانان قرارداد حرفه ای بستیم. مطمئنم این بازیکنان در کنار بازیکنان با استعداد دیگر که با آن ها قرارداد می بندیم می توانند ستاره های آینده فوتبال ایران شوند.
او درباره جذب لیموچی گفت: تمرکزمان این است از بازیکنان با استعداد خودمان استفاده کنیم. عنایت زاده، سهیل صحرایی، براجعه و صادقی و سایر جوانان ما با استعداد هستند. مطمئنم همین فرصتی که به محمودی داده شد اگر به بازیکنان دیگر ما هم داده می شد به درستی از آن استفاده می کردند. همچنین یکی از سیاست های ما این است در ۲ یا ۳ پنجره نقل و انتقالاتی میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم و هم به سمت جوانگرایی از داخل آکادمی باشگاه برویم. یکی از موضوعاتی که با اوسمار هم داشتیم همین موضوع بوده است.
حدادی درباره مذاکره با آریا یوسفی و ایری نیز گفت: ما هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی نداشته ایم.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

