رؤیای بر باد رفته‌ برادارن خیامی/ چرا از کره‌جنوبی عقب ماندیم؟ | ایران مدلبز

رؤیای بر باد رفته‌ برادارن خیامی/ چرا از کره‌جنوبی عقب ماندیم؟ | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Monday, 22 June , 2026
امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 96695
خانه » صنعت خودروسازی و حمل و نقل تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۰ | 68 بازدید | ارسال توسط :

رؤیای بر باد رفته‌ برادارن خیامی/ چرا از کره‌جنوبی عقب ماندیم؟

اگر ایران‌خودرو را برادران خیامی مدیریت می‌کردند، در جایگاهی فراتر از صنعت خودروی کره‌جنوبی بودیم.

رؤیای بر باد رفته‌ برادارن خیامی/ چرا از کره‌جنوبی عقب ماندیم؟

برای فهمیدن نتایج مدیریت دولتی، فقط کافی است عملکرد ایران خودرو و سایپا را باهم قیاس کرد.

از دولت می‌خواهیم مدیریت‌ها را واگذار کرده و دست از قیمت‌گذاری دستوری بردارد؛ چراکه تداوم ضرردهی، مستقیماً باعث کاهش درآمدهای خود دولت می‌شود.

برای کالبدشکافیِ دقیق ریشه‌های عقب‌ماندگی صنعت خودرو از رقبای جهانی و بررسی راهکارهای خروج از بن‌بست مدیریت دولتی، تماشای برنامه «هیبرید» اکوایران با حضور محمدرضا نجفی‌منش و افشین رخشنده را از دست ندهید.

توییت:

محمدرضا_نجفی‌منش:

اگه ایران‌خودرو همچنان تحت مدیریت برادران خیامی باقی می‌ماند، امروز در جایگاهی فراتر از کره‌جنوبی ایستاده بودیم. برای فهمیدن مدیریت دولتی، فقط کافی است ایران خودرو و سایپا را باهم قیاس کرد.

برای بررسی بازار خودرو برنامه «هیبرید» اکوایران را تماشا کنید.

 

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.