اعتراف تلخ خودروسازان به ناکارآمدی / چقدر بدیم ما | ایران مدلبز

اعتراف تلخ خودروسازان به ناکارآمدی / چقدر بدیم ما | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Monday, 22 June , 2026
امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 96036
خانه » صنعت خودروسازی و حمل و نقل تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۱۱ | 54 بازدید | ارسال توسط :

اعتراف تلخ خودروسازان به ناکارآمدی / چقدر بدیم ما

صنعت خودرو ایران با وجود تجربه‌ای به بلندای بیش از نیم قرن، هنوز نتوانسته سطحی از رضایت را در حوزه‌های مختلف به ویژه کیفیت و قیمت برای مشتریان فراهم بیاورد، مساله‌ای که فعالان این صنعت نیز به آن اعتراف می‌کنند.

در این مورد، دبیر انجمن قطعه‌سازان در گفت‌وگو با اکوایران می‌گوید: من هم به عنوان یک شهروند از وضع خودروسازی کشور رضایت ندارم، به همان دلایلی که مردم راضی نیستند.

به گفته مازیار بیگلو، قیمت بالا، کیفیت پایین و خدمات پس از فروش ضعیف، از جمله دلایلی است که سبب نارضایتی از خودروسازی شده است.

 

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.