چرا خودروسازی، منفور مردم شد؟ | ایران مدلبز

چرا خودروسازی، منفور مردم شد؟ | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Monday, 22 June , 2026
امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 95945
خانه » صنعت خودروسازی و حمل و نقل تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۳ | 60 بازدید | ارسال توسط :

چرا خودروسازی، منفور مردم شد؟

فعالان صنعت خودرو کشور هرچند انتقادها به کمیت و کیفیت خودروهای داخلی را می‌پذیرند، اما معتقدند سیاست قیمت‌گذاری دستوری که از اوایل دهه ۹۰ اعمال شد، زوال این صنعت را سرعت بخشید و علنی کرد.

دبیر انجمن قطعه‌سازان در گفت و گو با اکوایران با تاکید بر اینکه قیمت‌گذاری دستوری نقش بسیار مهمی در حال و روز فعلی خودروسازی کشور از جمله کیفیت پایین محصولات، دارد، می‌گوید: تا قبل از اعمال این سیاست، خودروسازی شرایط بهتری داشت، هرچند البته همان زمان نیز مصرف‌کنندگان از کیفیت و قیمت راضی نبودند.

به گفته مازیار بیگلو، قیمت‌گذاری دستوری و فقر در خودروسازی، سبب شده توسعه در این صنعت تقریبا کنار گذاشته شود و مدیران خودروساز تنها به دنبال گذران امور جاری هستند.

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.