سایپا واگذار نشود، از بین می‌رود | ایران مدلبز

سایپا واگذار نشود، از بین می‌رود | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Monday, 22 June , 2026
امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 86759
خانه » صنعت خودروسازی و حمل و نقل تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۴ - ۲۳:۴۷ | 29 بازدید | ارسال توسط :

سایپا واگذار نشود، از بین می‌رود

واگذاری سهام مدیریتی سایپا به بخش خصوصی با وجود گذشت حدود یک سال از آغاز فرآیند، همچنان در حالتی شبیه کماست و سیاست‌گذار نیز به صراحت درباره سرانجام آن سخن نمی‌گوید.

این در شرایطی است که نه سایپا و نه زیرمجموعه‌اش -پارس‌خودرو- حال و روز خوشی در تولید ندارند و با تعهدات معوق مواجه‌اند.

بیوک علیمرادلو، از مدیران قدیمی خودروسازی کشور در گفت و گو با اکوایران تاکید می‌کند که ادامه وضع فعلی و واگذار نکردن سایپا به بخش خصوصی، به نابودی این خودروساز ختم خواهد شد.

وی هشدار می‌دهد که توقف تولید سایپا با توجه به پرسنل ۱۵ هزار نفری این شرکت، عواقب اجتماعی خطرناکی دارد.

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.