امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
- اعتراف پیاتزا به بازی سخت تیم ملی مقابل فرانسه
- علل، علائم و توصیه هایی برای کاهش کیست سینه در زنان
- گزارش روزانه بازار خودرو ۲ تیر ۱۴۰۵/ تثبیت قیمتها در سایه رکود معاملاتی
- اعزام بیش از هزار زائر از دزفول به آیین تشییع رهبر شهید انقلاب
- ایلان ماسک به مناسبت ماه محرم توییت زد! + عکس
- بیماری هزار چهره سیستم ایمنی را بشناسیم
- اجرای برنامه پزشکی خانواده از تکالیف اسناد بالادستی کشور است
- بیست و هفتمین نمایشگاه ایران هلث از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه برگزار میشود
- جلسه نظام پزشکی تهران با نمایندگان شرکت های تامین کننده تجهیزات دندانپزشکی+گزارش تصویری
- معمای ناپدید شدن مبینا حل شد/ ماجرا چه بود؟
- الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) راهکار دستیابی به سلامت اجتماعی است
- ماجرای اعطای مجوز خاص ترامپ به تیم ملی ایران
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- ۱.۷ میلیون متقاضی برای چند هزار خودرو؛ ریشه بحران بازار کجاست؟
- اصفهان با ۱۰ هزار کدQR محصولات گلخانهای را برای صادرات شناسهدار کرد
- پشت پرده کاهش ازدواج و فرزندآوری؛ اقتصاد یا تغییر سبک زندگی؟
- وقتی چالش سئوال خبرنگار مهر تعجب جوانان زاهدانی را به دنبال داشت
- کیشایر در آستانه بازگشت به آسمان/ پروازها بهزودی عادی میشود؟
از شنبه این خودروها جمع آوری می شوند
اکوایران: معاون عملیات پلیس راهور پایتخت، از آغاز طرح ساماندهی و جمعآوری خودروهای رهاشده و فرسوده از سطح معابر عمومی تهران از روز شنبه ۱۹ مهر خبر داد.
به گزارش اکوایران به نقل از صدا و سیما؛ سرهنگ احسان مؤمنی روز چهارشنبه در گفت و گویی عنوان کرد: معمولاً این خودروها در مقابل مجتمعهای مسکونی، اماکن تجاری و اداری پارک شدهاند که علاوه بر ایجاد سد معبر، فضای شهری را اشغال و چهره شهر را نازیبا کرده است، برخی از این خودروها سالها در محل باقی ماندهاند، گرد و غبار گرفتهاند و حتی لاستیکهای آنها از بین رفته و در سطح آسفالت فرو رفته است.
وی خاطرنشان کرد: با موافقت مقام قضایی، این خودروها از سطح معابر جمعآوری خواهند شد و هدف از اجرای این طرح ۲ محور اصلی شامل نخست رفع سد معبر و دوم بهبود منظر و سیمای شهری است.
سرهنگ مومنی افزود: از روز شنبه عملیات جمعآوری خودروهای رهاشده در سطح شهر آغاز میشود و از مالکان این خودروها درخواست داریم تا در فرصت باقیمانده، برای انتقال خودروهای خود چه با تعمیر و استفاده مجدد و فروش یا تحویل به مراکز اسقاط اقدام کنند.
به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، در صورت انتقال خودروها توسط پلیس، هزینههای مربوط به جابهجایی و پارکینگ بر عهده مالک خواهد بود و ترخیص خودرو نیز منوط به طی مراحل قانونی، از جمله پرداخت جریمهها و مالیاتهای معوق است.
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت همچنین از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده خودروهای رهاشده در سطح معابر، با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و مشخصات و محل خودرو را اعلام تا مأموران پلیس در محل حاضر شده، پس از تنظیم صورتجلسه نسبت به انتقال آن را به پارکینگ منتقل کنند.
وی تأکید کرد: هدف پلیس راهور از اجرای این طرح، احترام به مطالبات مردم، رفع مزاحمتهای شهری و کمک به زیباسازی سیمای پایتخت است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
