امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
- علل، علائم و توصیه هایی برای کاهش کیست سینه در زنان
- گزارش روزانه بازار خودرو ۲ تیر ۱۴۰۵/ تثبیت قیمتها در سایه رکود معاملاتی
- اعزام بیش از هزار زائر از دزفول به آیین تشییع رهبر شهید انقلاب
- ایلان ماسک به مناسبت ماه محرم توییت زد! + عکس
- بیماری هزار چهره سیستم ایمنی را بشناسیم
- اجرای برنامه پزشکی خانواده از تکالیف اسناد بالادستی کشور است
- بیست و هفتمین نمایشگاه ایران هلث از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه برگزار میشود
- جلسه نظام پزشکی تهران با نمایندگان شرکت های تامین کننده تجهیزات دندانپزشکی+گزارش تصویری
- معمای ناپدید شدن مبینا حل شد/ ماجرا چه بود؟
- الگوگیری از سیره اهل بیت(ع) راهکار دستیابی به سلامت اجتماعی است
- ماجرای اعطای مجوز خاص ترامپ به تیم ملی ایران
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- ۱.۷ میلیون متقاضی برای چند هزار خودرو؛ ریشه بحران بازار کجاست؟
- اصفهان با ۱۰ هزار کدQR محصولات گلخانهای را برای صادرات شناسهدار کرد
- پشت پرده کاهش ازدواج و فرزندآوری؛ اقتصاد یا تغییر سبک زندگی؟
- وقتی چالش سئوال خبرنگار مهر تعجب جوانان زاهدانی را به دنبال داشت
- کیشایر در آستانه بازگشت به آسمان/ پروازها بهزودی عادی میشود؟
- آغاز به کار اداره دارو در هیئت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران
رهبر انقلاب: طرف آمریکایی پیشاپیش نتیجه مذاکرات را معین کرده / این مذاکره نیست، تحمیل است و هیچ سودی ندارد
اکوایران: رهبر انقلاب گفت: مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که شاید بشود گفت بعضی از این ضررها جبران ناپذیر هستند، یک چنین زیانهایی هم دارد، من حالا اینها را شرح خواهم داد.
به گزارش اکوایران به نقل از ایسنا؛ اینکه میگوییم به سود ما نیست، برای ما فایدهای ندارد چون طرف آمریکایی پیشاپیش نتیجهی مذاکرات را معین کرده خودش، یعنی اعلام کرده که مذاکرهای را قبول دارد، میخواهد مذاکرهای بکند که نتیجهی آن مذاکره، تعطیل شدن فعالیتهای هستهای و غنیسازی در کشور ایران باشد.
یعنی بنشینیم پشت میز مذاکرهی با آمریکا و نتیجهی گفتگوهایی که با آنها خواهیم کرد این باشد که او، حرفی باشد که او گفته باید انجام بگیرد، اینکه دیگر مذاکره نیست، این دیکته است، این تحمیل است؛ بنشین مذاکره کن با یک طرفی که نتیجهی آن مذاکره الزاماً باید همان چیزی باشد که او میخواهد، همان چیزی باشد که او میگوید، این مذاکره است؟
طرف مقابل امروز اینجوری حرف میزند، میگوید مذاکره کنیم و از مذاکره این در بیاید که ایران غنیسازی نداشته باشد، حالا این غنیسازی را گفته، چند روز قبل از این معاونش اعلان کرد که ایران بایستی موشک هم نداشته باشد، نه موشک دور بُرد، موشک میان بُرد هم نباید داشته باشد، موشک کوتاه بُرد هم نداشته باشد، نباید داشته باشد.
یعنی ایران آنچنان دستش بسته و خالی باشد که حتی اگر چنانچه بهش تعرض شد به این پایگاه آمریکایی در عراق یا در فلان جا هم نتواند جوابی بدهد و پاسخی بدهد، معنای این حرف این است.
مذاکره کنیم تا این نتیجه بوجود بیاید! خب این سود نیست، این مذاکرهای است که در آن هیچ سودی وجود ندارد، همهاش به ضرر ماست این نتیجهی مذاکره. زورگویی است، تحمل زورگویی و تحمیل آمریکاست، این مذاکره نیست.
وقتی کسی با ایران اسلامی طرف است، اینجور توقعات، اینجور اظهارات، ناشی از نشناختن ملت ایران است، ناشی از نشناختن جمهوری اسلامی است، ناشی از این است که نمیداند فلسفه و مبنا و ممشای ایران اسلامی چیست، اینها را که نمیداند اینجوری حرف میزند، به قول ما مشهدیها «این حرف از دهن گویندهاش بزرگتر است» و قابل اعتنا نیست این حرف، این حرفی که بیایید مذاکره کنیم برای یک چنین چیزی. پس بنابراین برای ما سود ندارد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
