امروز : پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
- پیام فراجا به مناسبت سالگرد شهادت سردار نعمتی
- «مکن ای صبح طلوع» روایت شبزندهداری عاشقان شاهرودی
- نسخه جدید کتابهای درسی در راه است
- گربهای با سابقهای عجیب در دفتر نخستوزیری بریتانیا
- گربهای با سابقهای عجیب در دفتر نخستوزیری بریتانیا
- فاجعه در مزارع گندم سوریه/ کشاورزان با دست خالی مقابل آتش ایستادند
- مراکز تکثیر میگو در گناوه به صورت مستمر پایش و نظارت می شود
- زمان دقیق بازی ایران و مصر در جام جهانی ۲۰۲۶ / شانس صعود ایران چقدر است؟
- وقتی سکوت خطرناک میشود؛ ریشههای افزایش خودکشی در دختران چیست؟
- مروی: رهبر شهید نقطه عطفی در تداوم آرمانهای حسینی بودند
- عزاداری سنتی مردم روستای گورزانگ هرمزگان
- تهران در محاصره گرما/ اقدامات اورژانسی برای گرمازدهها
- نان سنگک از کجا آمده؟
- تقاضای صریح پرستاران از رهبران گروه هفت برای صیانت از کادر درمان در بحرانها
- انتقال فوری مصدومان انفجار پلور به تهران+ جزئیات
- نظارت ۴۴ نیروی دامپزشکی بر ذبح نذورات تاسوعا و عاشورا در هرمزگان
- برگزاری مراسم اولین سالگرد شهدای زندان اوین
- استقرار ۵۱ گروه دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دامهای نذری در مرکزی
از شنبه این خودروها جمع آوری می شوند
اکوایران: معاون عملیات پلیس راهور پایتخت، از آغاز طرح ساماندهی و جمعآوری خودروهای رهاشده و فرسوده از سطح معابر عمومی تهران از روز شنبه ۱۹ مهر خبر داد.
به گزارش اکوایران به نقل از صدا و سیما؛ سرهنگ احسان مؤمنی روز چهارشنبه در گفت و گویی عنوان کرد: معمولاً این خودروها در مقابل مجتمعهای مسکونی، اماکن تجاری و اداری پارک شدهاند که علاوه بر ایجاد سد معبر، فضای شهری را اشغال و چهره شهر را نازیبا کرده است، برخی از این خودروها سالها در محل باقی ماندهاند، گرد و غبار گرفتهاند و حتی لاستیکهای آنها از بین رفته و در سطح آسفالت فرو رفته است.
وی خاطرنشان کرد: با موافقت مقام قضایی، این خودروها از سطح معابر جمعآوری خواهند شد و هدف از اجرای این طرح ۲ محور اصلی شامل نخست رفع سد معبر و دوم بهبود منظر و سیمای شهری است.
سرهنگ مومنی افزود: از روز شنبه عملیات جمعآوری خودروهای رهاشده در سطح شهر آغاز میشود و از مالکان این خودروها درخواست داریم تا در فرصت باقیمانده، برای انتقال خودروهای خود چه با تعمیر و استفاده مجدد و فروش یا تحویل به مراکز اسقاط اقدام کنند.
به گفته معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، در صورت انتقال خودروها توسط پلیس، هزینههای مربوط به جابهجایی و پارکینگ بر عهده مالک خواهد بود و ترخیص خودرو نیز منوط به طی مراحل قانونی، از جمله پرداخت جریمهها و مالیاتهای معوق است.
معاون عملیات پلیس راهور پایتخت همچنین از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده خودروهای رهاشده در سطح معابر، با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و مشخصات و محل خودرو را اعلام تا مأموران پلیس در محل حاضر شده، پس از تنظیم صورتجلسه نسبت به انتقال آن را به پارکینگ منتقل کنند.
وی تأکید کرد: هدف پلیس راهور از اجرای این طرح، احترام به مطالبات مردم، رفع مزاحمتهای شهری و کمک به زیباسازی سیمای پایتخت است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

