فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود | ایران مدلبز

فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Friday, 26 June , 2026
امروز : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 119889
خانه » اخبار سلامت استان‌ها تاریخ انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۱۵ | 9 بازدید | ارسال توسط :

فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

کرمان- استاندار کرمان از آغاز فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی این استان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر به دلیل تماشای دیدار تیم ملی ایران و مصر خبر داد.

فعالیت ادارات استان کرمان شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی طالبی، ظهر جمعه گفت: با توجه به آغاز دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه، به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای تماشای این مسابقه توسط علاقه‌مندان، فعالیت ادارات دولتی، مؤسسات عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز شنبه ۶ تیرماه با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: این تصمیم با هدف همراهی با علاقه‌مندان به تیم ملی فوتبال کشور و فراهم کردن شرایط مناسب برای تماشای این دیدار اتخاذ شده است.

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.