تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات | ایران مدلبز

تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Saturday, 27 June , 2026
امروز : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 120024
خانه » آموزش سلامت و سرگرمی تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱:۱۱ | 6 بازدید | ارسال توسط :

تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات طی تماس تلفنی به بحث و تبادل نظر در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا پرداختند.

تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات

به گزارش اقتصادآنلاین، در گفتگوی تلفنی عصر امروز شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات و رویداد‌های منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌و‌گو‌ها و بهره‌گیری از راهکار‌های دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.