امروز : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
- ورود ستاد تسهیل به پرونده سلامت دیجیتال؛ سازمان غذا و دارو ملزم به اجرای مصوبات زمینمانده شد
- خدمه نفتکش توقیف شده ایرانی آزاد شدند
- مهار آتشسوزی در پتروشیمی کارون
- شمار جانباختگان زلزله ونزوئلا نجومی شد / واشنگتن دستور معافیت تحریمی بشردوستانه به کاراکاس داد
- مصوبات پنجمين و ششمين جلسات شوراي عالي سازمان نظام پزشكي
- دکتر بهمن صبور، قائممقام نظام پزشکی تهران بزرگ، در برنامه «تهران ۲۰»
- دیپلماسی سلامت باید به یکی از اولویت های راهبردی کشور تبدیل شود
- تأکید رئیس کل سازمان نظام پزشکی بر حفظ انسجام ملی و پیگیری رفتارهای وحدتشکن
- تغییرات در هیئترئیسه مجمع انجمنهای علمی گروه پزشکی ایران
- روز جهانی اهدای خون
- روز خانواده و تکریم بازنشستگان گرامی باد
- عدم اجرای تعرفههای مصوب سال ۱۴۰۵ از سوی برخی بیمههای خصوصی؛ شورای عالی نظام پزشکی خواستار پیگیری حقوقی و قضایی شد
- شصتوهشتمین برنامه آموزشی گروه پزشکی و طبیعت
- صدور برخط گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی برای اعضای سازمان نظام پزشکی
- حمایت از متخصصان زنان و زایمان لازمه ارتقای سلامت مادران و نوزادان است
- دکتر سیامک شریفیان رئیس مجمع انجمنهای علمی گروه پزشکی اصفهان شد
- امضای تفاهمنامه همکاری میان سازمان نظام پزشکی و کمیته ملی المپیک
- میزبانی شرکت دارویی سبحان از اعضای شورایعالی سازمان نظام پزشکی در رشت
خدمه نفتکش توقیف شده ایرانی آزاد شدند
۲۲ خدمه ایرانی یک نفتکش که توسط ایالات متحده در آبهای بینالمللی به طور غیرقانونی توقیف شده بود، با پیگیری های سفارت جمهوری اسلامی ایران و اقدامات تسهیل گرانه دولت پاکستان، امروز به نماینده سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بندر کراچی تحویل شدند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دولت پاکستان هفته های اخیر اعلام کرده بود که بازگشت ۲۲ دریانوردی ایرانی که نفتکش آنان توسط آمریکا توقیف شده بود، را تسهیل کرده و این افراد پس از انتقال به کراچی، به ایران بازگردانده می شوند.
در همین حال روابط عمومی سرکنسولگری ایران در شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان اعلام کرد که گروه ۲۲ نفره خدمه ایرانی امروز با حضور مسوولان نمایندگی وزارت خارجه پاکستان در کراچی وارد اسکله بندر کراچی شده و پس از طی ثبت تشریفات ورود اضطراری، تحویل نماینده این سرکنسولگری شدند.
گروه دریانوردان ایرانی با هماهنگی سرکنسولگری کشورمان در کراچی، پس از طی مراحل اداریِ تحویل و هماهنگی با مقامات ایالتی، اسکان و اقامت در محل مناسب تا روزهای آینده به میهن اسلامی بازمیگردند.
یکشنبه گذشته (۳۱ خرداد ۱۳۰۵) آژانس امنیت دریایی پاکستان اعلام کرد که هشت صیاد ایرانی که اخیرا در پی حادثه برای قایقشان نجات یافته بودند، به بندر شهر کراچی منتقل شدهاند و این افراد روز بعد با هماهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگشتند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

