امروز : چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
- مروی: رهبر شهید نقطه عطفی در تداوم آرمانهای حسینی بودند
- عزاداری سنتی مردم روستای گورزانگ هرمزگان
- تهران در محاصره گرما/ اقدامات اورژانسی برای گرمازدهها
- نان سنگک از کجا آمده؟
- تقاضای صریح پرستاران از رهبران گروه هفت برای صیانت از کادر درمان در بحرانها
- انتقال فوری مصدومان انفجار پلور به تهران+ جزئیات
- نظارت ۴۴ نیروی دامپزشکی بر ذبح نذورات تاسوعا و عاشورا در هرمزگان
- برگزاری مراسم اولین سالگرد شهدای زندان اوین
- استقرار ۵۱ گروه دامپزشکی برای نظارت بر ذبح دامهای نذری در مرکزی
- ۶۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در قم معدوم شد
- تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در تاسوعا و عاشورا
- ۱۳ چرخش تحولآفرین در سازمان بهزیستی کشور
- مهمترین توصیه های بهداشتی در توزیع نذری
- بخشدار ویژه خارگ: فعالیتهای ورزشی در جزیره گسترش یابد
- اعتیاد به فضای مجازی؛ تهدیدی برای سلامت روان و روابط خانوادگی
- آگاهیبخشی راه موثر پیشگیری از گرایش نوجوانان به مواد روانگردان است
- پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت پدر ذوالقدر
- تداوم جلسات پایش اجرای برنامه پزشکی خانواده
رونمایی قلعهنویی از یک رکورد در جام جهانی
سرمربی تیم ملی میگوید شاگردانش باید از اتفاقات جام ملتها درس گرفته باشند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، با بازگشت تیم ملی از لس آنجلس به تیخوانا، فدراسیون فوتبالی کلیپی از پرواز ملی پوشان منتشر کرده که در آن، امیر قلعه نویی سرمربی تیم موبایلش را دست گرفته و در حال تماشای یک بازی قدیمی است. او وقتی متوجه فیلمبرداری گروه رسانه تیم ملی میشود، با لبخند توضیح میدهد که: «این اولین دوره لیگ قدس بود که ما ۰-۱ عقب بودیم و من هم گل مساوی را میزنم.»
قلعه نویی در پاسخ به اینکه بعد از تساوی با بلژیک یاد دوران قدیم افتاده، میگوید: «خدا را شاکرم و از تک تک بچهها تشکر میکنم. زحمت کشیدند و بیش از توانشان با شرایطی که داریم زحمتشان را میکشند. امیدوارم که شرمنده مردم و شهدا نشویم.»
در ادامه، او رضایتش از نتیجه کسب شده را اعلام میکند و میگوید بیرانوند یکی از بهترین روزهایش را تجربه کرد:
«خیلی خوشحالم که با یک بازی منطقی توانستیم یک امتیاز حساس بگیریم. اگر اشتباه نکنم تیم بلژیک در رده دهم جهان است. تیری آنری هم گفت که ایران بابرنامه و منسجم بازی کرد. شرایط بازی طوری بود که هم میتوانستیم برنده آن باشیم و هم ممکن بود بازنده آن باشیم. جا دارد از علیرضا بیرانوند هم تشکر کنم. یکی از بهترین روزهای دوران بازیگریاش بود. حالا هم باید ریکاوری کنیم و برای بازی با مصر آماده شویم.»
سرمربی تیم ملی با اشاره به شرایط شاگردانش بعد از بردن ژاپن در جام ملتها و حس غرور احتمالی و تشابهش با شرایط فعلی بعد از متوقف کردن بلژیک تاکید کرد:
«در آن بازی هم بچهها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند ولی باید از آن بازی درس بگیرند. بزرگترین مدرسه «تجربه» است. ببینید کشوری که چند ماه درگیر جنگ بود و مسابقات داخلیاش تعطیل است، حتی برای سفر به آنتالیا ۴۰ ساعت به صورت زمینی در حرکت بودیم. هیچ کشوری در دنیا چنین شرایطی نداشته است. از بچهها ممنونم، چون با این شرایط آمدند و بازیهای به این خوبی انجام میدهند.»
او در پایان به شرایط بازی با بلژیک اشاره کرد و گفت: «در شروع بازی معلوم بود تحت فشار قرار بگیریم ولی من سیستم را به ۱-۵-۴ تغییر دادیم و توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم. فکر کنم برای اولین بار در ادوار جام جهانی، تیم ایران دو بازی متوالی نباخته است. امیدوارم به لطف خدا و کمک اهل بیت بتوانیم صعود کنیم.»
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

