تاوانی که مردم بابت "خودروسازی" می‌دهند | ایران مدلبز

تاوانی که مردم بابت "خودروسازی" می‌دهند | ایران مدلبز
🔹شعار مجله سلامت و پزشکی ایران مدلبز🔹
⚕️ ایران مدلبز؛ پلی بین دانش پزشکی و زندگی روزمره ⚕️
Monday, 22 June , 2026
امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
سرخط اخبار پزشکی و سلامت ایران و جهان »
شناسه خبر : 95922
خانه » صنعت خودروسازی و حمل و نقل تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۱۰ | 55 بازدید | ارسال توسط :

تاوانی که مردم بابت “خودروسازی” می‌دهند

طی این سال‌ها هر زمان صحبت از ضعف کمی و کیفی خودروهای داخلی به میان آمده و شهروندان آرزو کرده‌اند خودروسازی تعطیل شود، فعالان خودرویی پای اشتغال و ارزبری را وسط کشیده و از لزوم ادامه تولید حتی به قیمت تداوم وضع کمی و کیفی نامناسب محصولات گفته‌اند.

حال اما این پرسش مطرح است که مصرف‌کنندگان ایرانی تا چه زمانی باید هزینه درجا زدن و حتی عقبگرد خودروسازی کشور را به قیمت حفظ اشتغال و … بپردازند؟

شهروندان ایرانی می‌پرسند: تا چه زمانی قرار است به بهانه مسائلی مانند اشتغال و ارزبری، خودروهای به اصطلاح بد و گران تحویل بگیرند؟

مازیار بیگلو، دبیر انجمن قطعه‌سازان در گفت و گو با اکوایران و در پاسخ به این پرسش، می‌گوید: تا وقتی سیاست‌گذار بازار را آزاد نگذارد، نمی‌توان {در حوزه کمی و کیفی} کاری از پیش برد.

✅ آیا این خبر پزشکی و سلامت برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.