امروز : سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵
- تشریح وضعیت تولید داروهای ایرانی
- ۱.۷ میلیون متقاضی برای چند هزار خودرو؛ ریشه بحران بازار کجاست؟
- اصفهان با ۱۰ هزار کدQR محصولات گلخانهای را برای صادرات شناسهدار کرد
- پشت پرده کاهش ازدواج و فرزندآوری؛ اقتصاد یا تغییر سبک زندگی؟
- وقتی چالش سئوال خبرنگار مهر تعجب جوانان زاهدانی را به دنبال داشت
- کیشایر در آستانه بازگشت به آسمان/ پروازها بهزودی عادی میشود؟
- آغاز به کار اداره دارو در هیئت امنای صرفهجویی ارزی در معالجه بیماران
- ذبح دام نذری در کشتارگاههای مجاز انجام شود
- ۳۳۰ کیلو گوشت غیرمجاز در آبادان کشف شد
- امام جمعه گناوه: ماه محرم فرصتی برای ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان است
- استفاده بیرویه از کالاهای غیرضروری، عامل آسیب جدی به محیط زیست
- چگونه میتوان رشد موی زائد را به تاخیر انداخت؟
- داور فینال جامجهانی ۲۰۲۲، قاضی دیدار حساس ایران و مصر شد+ عکس
- اگر شوهرتان زیاد قهر میکند، منتکشی نکنید!
- من هم حق انتخاب دارم …! بررسي دلايل كنترل بيشازحد والدين
- ۶ میلیارد اموال مسروقه به شهروند خمینیشهری بازگشت داده شد
- ۳۰ همت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت
- ادعاهای رییس کل سازمان نظام پزشکی
واردات خودروهای اقتصادی با تعرفه پایین/ بازار منتظر کاهش قیمتهاست؟
معاون صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت گفت: برای ۷۵ هزار خودروی وارداتی دیگر نیز درخواست ثبت سفارش شده است و با نظام تعرفهای جدید تلاش شده تا قیمت خودروهای اقتصادی افزایش نیابد.
به گزارش اکوایران به نقل از ایرنا،سیدحامد عاملی امروز در گفت و گویی اظهار داشت: از ابتدای سال ۳۱ هزار خودروی وارداتی از گمرکات ترخیص شده و برای بیش از ۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است..
وی افزود: در قانون بودجه امسال الزام شده بود که برای واردات خودرو منابعی اختصاص یابد و بخشی از منابع باید از تعرفه واردات همین خودروها تامین میشد. در تعرفههای جدید برای خودروهای اقتصادی، تعرفه پایین در نظر گرفته شد تا با قیمت کمتری در بازار عرضه شوند.
عاملی گفت: برای واردات خودروهای خاص، دولت تعرفه بالا تعیین کرد تا درآمدهای دولت محقق شود، تعرفه خودروهای مونتاژی هم بر اساس میزان ساخت داخل آنها تعیین شده است، خودروهای مونتاژی با عمق داخلی سازی کمتر از ۵۰ درصد، باید به سمت افزایش عمق داخلی سازی بروند.
معاون صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت با اشاره به تولید خودروهای هیبریدی و برقی خاطرنشان کرد: بهتازگی سند سوخت خودروسازان تدوین و ابلاغ شد که بر اساس آن برنامه ریزی شده تا طی سه سال آینده، ۳۰ درصد از سبد محصولات تولید داخل را خودروهای هیبریدی و برقی تشکیل دهند.
وی ادامهداد: خودروسازان باید هر سال در مصرف سوخت خودروهای تولیدی اصلاحاتی را داشته باشند و به سمت تولید خودروهای هیبریدی و برقی حرکت کنند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
