امروز : دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
- اجرای طرح کاهش خودکشی در ۱۵ استان پُرخطر
- جلسه کمیته رصد تجهیزات پزشکی برگزار شد
- وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانوارها نقش کلیدی در شیوع پوسیدگی دندان دارد
- بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص تصمیم عادلانه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ
- ثبتنام خودروهای وارداتی ۱۴۰۵ آغاز شد+ جزئیات و شرایط
- مازندران به دنبال پایداری بازار دارو است
- بازرس کل گیلان: ۱۰ هزار گزارش مردمی در یک سال اخیر رسیدگی شد
- مراسم تشییع شهید دانشآموز محمدحسین شیراوند در رومشکان برگزار میشود
- تداوم گفتوگوهای فنی تهران-واشنگتن به روایت دوحه/ انتقاد شدید قطر از نخستوزیر اسرلئیل
- برگزاری کارگاه تخصصی حمایتطلبی و مذاکره برای روسای هیئتمدیرههای نظام پرستاری کشور
- بهترین آبرسان ایرانی، معرفی ۴ مدل پرفروش
- اضافه شدن ۲۲ رشته گرایش جدید به آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۶
- فعالیت ۲۵ اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی اردبیل در ایام حسینی
- رشد اقتصادی سال ۱۴۰۴ ایران به ۰.۲ درصد رسید
- لرستان در سوگ «محمد حسین» ۱۴ ساله؛ روایت مداح کوچک و شهید بزرگ
- اجرای برنامه پیشگیری سطح چهارم ابلاغ شد
- یک و نیم تن مواد مخدر در قم امحا شد
- سرنوشت صعود ایران به بازی آخر کشید / چه نتیجهای تیم ملی را بالا میبرد؟
شروع تولید خودرو از ۱۵ فروردین/ آمادهباش کامل قطعهسازان
اکو ایران: رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان خودرو از بازگشایی خطوط تولید از ۱۵ فروردین ماه خبر داد. محمدرضا نجفیمنش تأکید کرد که تمامی مجموعههای قطعهسازی و خودروسازی در حالت آمادهباش هستند تا روند تولید خودرو با تمرکز بر تداوم فعالیتها از روز شنبه آغاز شود.
به گزارش اکو ایران به نقل از تسنیم، محمدرضا نجفی منش با تأکید بر این که تمرکز اصلی فعالان این صنعت بر «ادامه دار بودن تولید» است، گفت: خودروسازان اعلام کردهاند که از شنبه کار را شروع میکنند. همه مجموعهها، هم قطعهسازان و هم خودروسازان، در حال آمادهباش هستند تا خطوط تولید به چرخش درآید.
وی با اشاره به جلسات و هماهنگیهای انجامشده افزود: روز شنبه وضعیت روشنتر خواهد شد و میتوانیم ببینیم که روند تولید چگونه پیش میرود. هدف این است که تولید تداوم پیدا کند.
رئیس انجمن قطعهسازان درباره میزان تولید در هفتههای منتهی به تعطیلات اخیر گفت: در آن هفته که شرایط جنگی حاکم بود، تولید با کاهش شدیدی مواجه شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره آمار دقیق تولید تا پایان سال گذشته، گفت: به طور کلی شرایط تولید در دو خودروساز بزرگ متفاوت بود. ایران خودرو عملکرد نسبتاً بهتری داشت، اما سایپا نزدیک به ۴۰ درصد افت تولید را تجربه کرد.
به گفته رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه، انتظار میرود با بازگشایی کامل خطوط تولید از شنبه هفته آینده، روند رو به رشدی در تحویل قطعات و تکمیل خودروهای ناقص شکل بگیرد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

