امروز : شنبه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۵
- هشدار متخصصان طب ایرانی نسبت به سودجویان فضای مجازی
- رهبر شهید هنرمندترین و ایرانیترین فرد جهان بود
- علیزاده: اصلاح لایحه حمایت از صنایعدستی در نوبت صحن مجلس است
- توافقنامه معافیت روادید با عربستان به تایید اردوغان رسید
- برگزاری آزمون صلاحیت حرفهای گروه پرستاری، هوشبری و اتاق عمل بهصورت حضوری و الکترونیکی
- زندگی در تهران؛ گرانتر از توان پرستاران
- دستور معاون وزیر برای تشدید بازرسی های بهداشتی
- داروی ۱۲ میلیونی، ۵۵ میلیون تومان در فضای مجازی؛ چه کسی پاسخگوست؟
- ضرب و شتم کارگران ایرانی در ترکیه / مطالبه دستمزد به درگیری خونین ختم شد
- بیش از ۴ تن نهاده دامی غیربهداشتی در آذربایجان شرقی معدوم شد
- وزارت بهداشت باید در حوزه «دارو» شفاف سازی کند
- دستور جنجالی فیفا برای حریف ایران / مصر ستارههایش را پاک میکند
- نیمکت دهوک در اختیار سرمربی سابق پرسپولیس
- سقوط سنگین قیمت خودروهای مونتاژی؛ حباب بازار در حال تخلیه است؟
- چرا نتیجه دلخواهم را از خدمات زیبایی نمیگیرم؟
- پیرصالحی: ۵۰ درصد ذخایر دارویی در جنگ آزاد شد
- چگونه اضطراب مالی کودکان را مهار کنیم؟+ اینفوگرافی
- انستیتو کانسر تهران به دستگاه پیشرفته «سایبرنایف» مجهز شد
امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و خیرین سلامت برای احداث بخش دیالیز جدید بیمارستان میرجاوه
در راستای توسعه زیرساختهای سلامت و ارتقای خدمات درمانی به بیماران کلیوی شهرستان میرجاوه، تفاهمنامه احداث بخش دیالیز جدید بیمارستان میرجاوه با مشارکت خیرین نیکاندیش سلامت و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به امضا رسید..
به گزارش روابط عمومی_ دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این نشست ضمن قدردانی از خیرین، گفت: خیرین سلامت از سرمایههای اجتماعی ارزشمند جامعهاند و حضور مؤثر آنان در کنار دانشگاه، مسیر تحقق عدالت در سلامت را هموار میسازد.
وی افزود: احداث بخش دیالیز جدید در بیمارستان میرجاوه، گامی مؤثر در خدمترسانی به بیماران کلیوی این منطقه مرزی است و نشاندهنده همافزایی و مسئولیتپذیری خیرین در همراهی با مجموعه دانشگاه است.
مهندس احمد بامری، مدیر سازمانهای مردمنهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز با اشاره به ضرورت اجرای این پروژه، گفت: با توجه به نیاز مبرم بیماران دیالیزی شهرستان میرجاوه، احداث بخش جدید دیالیز یک ضرورت بود که با مشارکت خیرین گرانقدر و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال انجام است.
وی گفت: بر اساس این تفاهمنامه، بخش دیالیز جدید در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع و با ظرفیت ۱۱ تخت دیالیز احداث خواهد شد و این پروژه که با برآورد هزینهای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در بازه زمانی یکساله به بهرهبرداری خواهد رسید، بخشی از برنامههای توسعه عمرانی بیمارستان میرجاوه است. در کنار این پروژه، احداث انبار دارویی جدید نیز در دستور کار قرار دارد.
مهندس بامری در پایان از خدمات پیشین خیرین سلامت، بهویژه مهندس کتابچی که پیشتر با احداث خانه بهداشت مهر عطیه حاجیآباد نقش مؤثری در توسعه خدمات سلامت ایفا کردهاند، قدردانی کرد.
شایان ذکر است: تفاهمنامه احداث بخش دیالیز جدید بیمارستان میرجاوه با حضور دکتر محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاونان دانشگاه، خیرین نیکوکار سلامت، و مدیر سازمانهای مردمنهاد و خیرین سلامت در دفتر ریاست دانشگاه به امضا رسید.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

