امروز : شنبه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۵
- رهبر شهید هنرمندترین و ایرانیترین فرد جهان بود
- علیزاده: اصلاح لایحه حمایت از صنایعدستی در نوبت صحن مجلس است
- توافقنامه معافیت روادید با عربستان به تایید اردوغان رسید
- برگزاری آزمون صلاحیت حرفهای گروه پرستاری، هوشبری و اتاق عمل بهصورت حضوری و الکترونیکی
- زندگی در تهران؛ گرانتر از توان پرستاران
- دستور معاون وزیر برای تشدید بازرسی های بهداشتی
- داروی ۱۲ میلیونی، ۵۵ میلیون تومان در فضای مجازی؛ چه کسی پاسخگوست؟
- ضرب و شتم کارگران ایرانی در ترکیه / مطالبه دستمزد به درگیری خونین ختم شد
- بیش از ۴ تن نهاده دامی غیربهداشتی در آذربایجان شرقی معدوم شد
- وزارت بهداشت باید در حوزه «دارو» شفاف سازی کند
- دستور جنجالی فیفا برای حریف ایران / مصر ستارههایش را پاک میکند
- نیمکت دهوک در اختیار سرمربی سابق پرسپولیس
- سقوط سنگین قیمت خودروهای مونتاژی؛ حباب بازار در حال تخلیه است؟
- چرا نتیجه دلخواهم را از خدمات زیبایی نمیگیرم؟
- پیرصالحی: ۵۰ درصد ذخایر دارویی در جنگ آزاد شد
- چگونه اضطراب مالی کودکان را مهار کنیم؟+ اینفوگرافی
- انستیتو کانسر تهران به دستگاه پیشرفته «سایبرنایف» مجهز شد
- شناخت (Cognition) چیست ؟
بازدید مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی از سه بیمارستان پایتخت
مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی صبح امروز از سه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)، دکتر شریعتی و ۱۵ خرداد از بیمارستانهای دانشگاه های علوم پزشکی ایران، تهران و شهید بهشتی بازدید کرد.
دکتر خسرو صادق نیت در حاشیه بازدید از بیمارستان ۱۵ خرداد تهران در گفتگو با خبرنگار وبدا، اظهار داشت: امروز ۲۹ اسفند و تعطیل است که تعطیلات نوروزی آغاز شده و یکی از نگرانی های مردم، ارائه خدمات درمانی است که خوشبختانه این بیمارستانها همانند سایر بیمارستانهای دولتی، با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند.
وی افزود: این سه بیمارستان علاوه بر خدمت رسانی به بیماران مختلف، در تروما خدمات تخصصی و فوق تخصصی به مصدومان ارائه می کنند و پذیرنده بسیاری از مصدومان حوادث مرتبط با چهارشنبه آخرسال نیز بوده اند که خدمات بدون هیچ توقفی به بیماران و مصدومان ارائه شده بود.
مشاور وزیر بهداشت از رضایتمندی بالای بیماران و همراهان آنها از خدمات رسانی این سه مرکز درمانی خبر داد و گفت: در گفتگو با نیروی انسانی این سه بیمارستان مشخص شد که با تغییرات مثبت صورت گرفته، بخش زیادی از معوقات مالی کادر پرستاری، پزشکی و دستیاران در روزها و هفته های گذشته پرداخت شده است.
دکتر صادق نیت با تبریک فرا رسیدن سال جدید به مردم و نیروهای بهداشتی و درمانی، گفت: در ایامی که همه مردم در مرخصی و مسافرت به سر می برند از کادر سلامت که تمام قد ایستاده و خدمت رسانی می کنند، تقدیر می کنیم.
وی با اشاره به ارائه خدمات فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی در بیمارستان ۱۵ خرداد تهران، یادآور شد: تعدادی از مصدومان حوادث چهارشنبه آخرسال در این مرکز درمانی، پذیرش و بستری شدند و خدمات مناسبی را دریافت کرده بودند و اغلب آنها ترخیص شده بودند.
مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در بیمارستان ۱۵ خرداد تهران در بخش اورژانس، بیماران و مصدومان تعیین تکلیف، بستری و یا ترخیص شده اند.
دکتر صادق نیت یادآور شد: خوشبختانه افزایش حقوق دستیاران که به تصویب رسیده بود، اعمال شده و در حال پرداخت است و در بازدیدهایی که از این سه بیمارستان داشتیم، افزایش پرداختی به دستیاران بررسی و مشخص شد که این پرداخت ها به روز انجام شده است. همچنین اضافه کار جدید کادر پرستاری، اعمال و پرداخت شده و معوقات چندین ماه کادر درمانی به ویژه در روزهای پایانی سال، پرداخت شده است.
دکتر قیداری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با بیان اینکه وضعیت پرداخت های پرسنلی کارکنان درمانی این دانشگاه در بخش حقوق و اضافه کار، به روز است، افزود: از نظر کارانه پرداخت های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برخلاف سایر دانشگاه های تهران در همه بیمارستانها، به روز نیست.
وی گفت: پرداخت کارانه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به طور متوسط با سه ماه تاخیر و پزشکان، ۵ ماه معوقه دارد البته در برخی بیمارستانها به ویژه در شهرستانهای استان تهران تاخیر پرداخت کارانه ها حتی به ۷ تا ۸ ماه می رسد. در مطالبات پرسنلی و پرداخت های کارانه ای، مقداری عقب تر از سایر دانشگاه های تهران هستیم که باید مدیریت و بررسی شود.
دکتر قیداری اولویت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را به روز کردن مطالبات کارکنان دانست و ادامه داد: اولین بخشنامه بنده این بود که ساخت و ساز در واحدهای پشتیبانی فعلا ممنوع شد و برنامه ها در بخش توسعه زیرساخت ها، انقباضی و برنامه اصلی ما، پرداخت های کارکنان است. همواره تاکید کرده ام که مدیر بدهکار، نمی تواند مدیریت کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از تاخیر ۶ ماهه کارانه در بیمارستان طالقانی تهران خبر داد و گفت: بیمارستان ۱۵ خرداد تهران جزو بیمارستانهای بسیار خوبی است که حتی می تواند کارانه اسفندماه را نیز پرداخت کند البته معوقات کارانه اخیرا پرداخت و ۳ تا ۴ ماه، تسویه شده است.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روابط عمومی ایران مدلبز منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و خلاف قوانین جمهوری اسلامی باشد منتشر نخواهد شد.
- لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

